سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه جعبه دنده اتوماتیک با کنترل الکترونیکی BMW

جعبه دنده اتوماتیک با کنترل الکترونیکی BMW

از زمان ابداع جعبه دنده های اتوماتیک تلاشهای فراوانی صورت گرفته و آزمایشات مختلفی بر روی ماشینها انجام گرفته است تا بتوانند راحتی تعویض را به همان اندازه صرفه جویی در مصرف سوخت بهبود بخشند. در ابتدای پیدایش جعبه دنده های اتوماتیک ، این جعبه دنده ها تنها به صورت هیدرولیکی کنترل می شدند و هیچ نوع مداخله الکترونیکی در آنها وجود نداشت. در سال 1986 کمپانی BMW اولین نوع جعبه دنده اتوماتیک با کنترل الکترو- هیدرولیکی (EH) را تولید و در وسایل نقلیه خود به کاربرد.

از طرف کمپانی BMW کلمه اختصاری EGS برای سیستم کنترل الکترونیکی در نظر گرفته شد. این علامت از حروف آلمانی «  Electronisch Getribe Steurung» گرفته شده است. به منظور موافقت با اصطلاحات فنی SAE به جای مدول کنترل EGS از اصطلاح TCM «Transmission Control Module» استفاده می شود.عملکرد سیستم الکترو- هیدرولیکی (EH) بهینه کردن نقاط تعویض دنده با استفاده از ارزیابی همه شرایط و تغییرات آنها است. سرعت جاده، سرعت موتور و زاویه دریچه گاز از ورودیهایی هستند که بوسیله TCM مورد ارزیابی قرار می گیرند و از آنها برای تعیین نقاط بهینه تعویض استفاده می شود. TCM اطلاعات ورودی را پردازش می کند و نقطه تعویض را از طریق سولنوئیدهای الکترونیکی که بر روی محفظه سوپاپ ها نصب می شوند کنترل می کند.

fehrest

پروژه جعبه دنده اتوماتیک با کنترل الکترونیکی  یکی از بهترین پروژه ها و پایان نامه های فروشگاه پروژه 7 است این پایان نامه جز بهترین پایان نامه فروشگاه ماست شما می توانید با کلیک بر روی فهرست بالا تمامی فهرست این پروژه را قبل از خرید کل پایان نامه مشاهده کنید این پایان نامه کاملا مورد تایید اساتید برتر دانشگاه است

tik- تمام محصولات فروشگاه پروژه 7 به صورت فایل دانلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ این محصول، همان لحظه قادر به دریافت محصول خواهید بود. این فرایند کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام میپذیرد.

tik- جهت پرداخت مبلغ این محصول شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ محصول را پرداخت نمایید.