سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه رول فورجینگ

رول فورجینگ

فرآیند آهنگری غلطکی ( رول ورجینگ ) یکی از روشهای شکل دهی فلزات می باشد که در تولید قطعات باریک ، بلند ، مخروطی و یا پیش فرم قطعاتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . از مزایای مهم در این فرآیند می توان تولید قطعاتی با صافی سطح عالی ، کاهش قابل توجه در هزینه های تولید و هزینه های ضایعات مواد اولیه و همچنین عمر طولانی قالب ها را نام برد . علیرغم مزایا ، این فرآیندهای پیچیده در شکل دهی فلزات بوده و تحلیل مسائل مربوط به آن مانند طراحی هندسه ی غلطکها ، تعیین نیرو و انرژی لازم برای شکل دهی ، پیش بینی توزیع تنش و جریان فلز ، کار چندان ساده ای نیست

رول فورجینگ

رول فورجینگ یکی از فرآیندهای شکل دهی فلزات است که در آن کاهش سطح مقطع میله های گرم شده یا شمشالها به وسیله ی عبور دادن آنها از بین دو غلطک متحرک صورت می گیرد که روی هر غلطک یک یا چند شیار همانند وجود دارد و این غلطکها در خلاف جهت یکدیگر می چرخند .قاعده ی کلی به کار برده شده در کم کردن سطح مقطع فلز مورد نظر در رول فورجینگ ضرورتاً شبیه آنچه که در آسیابهای غلطکی برای کاهش شمشالها و میله ها به کار برده می شود ، می باشد .

رول فورجینگ

fehrest

پروژه رول فورجینگ یکی از بهترین پروژه ها و پایان نامه های فروشگاه پروژه 7 است این پایان نامه جز بهترین پایان نامه فروشگاه ماست شما می توانید با کلیک بر روی فهرست بالا تمامی فهرست این پروژه را قبل از خرید کل پایان نامه مشاهده کنید این پایان نامه کاملا مورد تایید اساتید برتر دانشگاه است

 

tik- تمام محصولات فروشگاه پروژه 7 به صورت فایل دانلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ این محصول، همان لحظه قادر به دریافت محصول خواهید بود. این فرایند کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام میپذیرد.

tik- جهت پرداخت مبلغ این محصول شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ محصول را پرداخت نمایید.